صفحه اصلی مقالات هایک ویژن رتبه یک تجهیزات نظارتی در جهان

هایک ویژن رتبه یک تجهیزات نظارتی در جهان

1399/06/27 | بازدید 405

5.0 از 7 رای

هایک ویژن رتبه یک تجهیزات نظارتی در جهان را دارد و این عنوان را سالهاست به یدک می کشد. در این مقاله ابعاد این موضوع بررسی می گردد. اینکه هایک ویژن رتبه نخست رده بندی بهترین محصولات نظارتی و تجهیزات دوربین مداربسته را در اختیار دارد، یک بعد تبلیغاتی برای این برند محسوب می شود. با ما در ادامه با این مقاله همراه باشید.

تحقیق در خصوص تهیه تجهیزات

اگر قصد تجهیز فضای مورد نظر خود را دارید، این کار را بدون تحقیق انجام ندهید. اگر هیچ سر رشته ای در این زمینه ندارید، باید یک مشاوره حرفه ای در این زمنیه داشته باشید تا بهترین شکل راهنمایی شوید. ممکن است قیمت پایین بسیاری از دسستگاه ها و دوربینهای مداربسته موجب شود شما در تهیه این محصولات کمی سردرگم شوید اما باید بدانید ارزان بودن محصولات بی نام و نشان قطعا دلایل خاص خودش را دارد که در این بند به آنها اشاره می کنیم:

  • فاقد گارانتی بودن محصولات بی نام و نشان
  • محصولات نو نیم بدون تجربه درخشان در زمینه تجهیزات نظارتی هستند
  • محصولات بدون برند پس از مدتی افت تصویر پیدا می کنند
  • کم بودن تنوع محصولات بی نام و نشان یکی دیگر از نقاط ضعف آنها به شمار می رود
  • نداشتن قابلیت های ویژه یکی دیگر از نقاط ضعف محصولات بی نام و نشان است

هایک ویژن صدرنشین در رده بندی

برند هایک ویژن تمرکز خود را فقط روی تولید سیستم های نظارتی می گذارد و دوربین مداربسته، دستگاه و سیستم های امنیتی تولید می کنند و به شاخه های دیگر لوازم الکترونیکی ورود نمی کنند و دنبال معروف شدن هم نیستند. همانطور که گفته شد کیفیت بالای هایک ویژن و صدرنشین بودن این برند در رده بندی تجهیزات نظارتی مهمترین تبلیغ هایک ویژن محسوب می شود. از میان برندهای معتبر دوربین مداربسته و سیستم های نظارتی، هایک ویژن سال هاست خودش را در صدر جدول تولیدکنندگان دوربین مداربسته نگه داشته و برند داهوا، در جایگاه دوم قرار دارد. دوربین مداربسته هایلوک هم که تولید شرکت هایک ویژن است، کیفیت فوق العاده و ارزش بسیار بالایی دارد و سومین سال فعالیت آن است. این برند توانسته جای خود را در میان کاربران دوربین مداربسته باز کند و مهمترین دلیل تولید برند هایلوک توسط شرکت هایک ویژن، عرضه دوربین مداربسته با قیمیت مناسب است تا بتواند با رقبای رده های پایین تر هم رقابت کند و به قول معروف، بازار آنها را هم قبضه کند. این اقدام موفقیت آمیز بوده و هرچه بیشتر از عرضه برند هایلوک به بازار می گذرد، بیشتر معروف خواهد شد.

پشرفت هایک ویژن

محصولات هایک ویژن از سال 2001 تولید می شوند و نزدیک به دو دهه از فعالیت آن می گذرد. در نظر داشته باشید، هایک ویژن از همان سال نخست در این زمینه بهترین برند نبوده و با پیشرفت، سال به سال به کیفیت خود افزوده است. درواقع هیچ برندی از ابتدا بهترین متولد نمی شوند و باید آزمون و خطا در محصولات آن صورت بگیرد تا بتواند به عنوان بهترین دست پیدا کند. پیش از سال 2016 که هایک ویژن به عنوان برند نخست انتخاب شد و تا به حال در این جایگاه باقی مانده است، برند هاینول ساخت کشور ایالات متحده در این جایگاه قرار داشت. هایک ویژن به عنوان یک برند پیشرو در زمینه تجهیزات نظارتی با تولید محصولات متنوع و با قابلیت فراوان موفق شده است در دهه گذشته به موفقیت های بسیار بزرگی دست پیدا کند. ویژگی های هایک ویژن به شرح زیر است:

  • پایین ترین میزان خرابی در محصولات هایک ویژن
  • دارای تجربه درخشان در زمینه تجهیزات نظارتی
  • بدون افت تصویر با گذر زمان
  • تنوع بسیار بالای هایک ویژن
  • دارای ویژگی های منحصر به فرد و قابلیت های فراوان

مقاله سال گذشته وبسایت کمیران

سال گذشته در وبسایت کمیران رتبه بندی محصولات معرفی شد و از آن زمان تا به حال تغییر خاصی در این رده بندی صورت نگرفته است. در نظر داشته باشید حفظ کردن جایگاه نخست هایک ویژن کار بسیار سختی است که این مجموعه دارد انجام می دهد. فروشگاه کمیران مفتخر است به نمایندگی محصولات هایک ویژن و این محصولات را با گارانتی پارس ارتباط عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید:

  • شماره تلفن ثابت : 0216673554
  • شماره تلفن همراه : 09901200130