صفحه اصلی مقالات وبسایت کمیران به روزرسانی شد

وبسایت کمیران به روزرسانی شد

1400/08/20 | بازدید 318

5.0 از 4 رای

وبسایت کمیران به روزرسانی شد. این وبسایت که از سال 1394 تاسیس شده بود، پس از 6 سال به روز رسانی شد. در این مقاله قصد داریم تغییراتی که در حال حاضر در وبسایت ایجاد شده است را بررسی کنیم تا با آن آشنا شوید. پیش از آن، پیشینه این وبسایت را برایتان بازگو می کنیم.

پیشینه کمیران

کمیران با شعبه مرکزی در خیابان جمهوری، پس از تقاطع حافظ، واقع در طبقه بالای همکف مرکز خرید تجاری و اداری نادری در سال 1386 تاسیس شد. ماه آینده کمیران به چهاردهمین سال فعالیت خود می رسد. در 8 سال نخست این فروشگاه صرفا به صورت حضوری در قلب بازار فعالیت کرد و در آبان ماه سال 1394 اقدام به تاسیس وبسیات با دامنه camirancctv کرد.

در حال حاضر پسوند .ir و .com این وبسایت فعال است و درست در ششمین سال تاسیس خود به روزرسانی شد. به روزرسانی وبسایت کمیران شامل موارد زیر است:

  • تغییر پوسته وبسایت، فونتها و آپدیت ظاهری
  • تغییر کدهای برنامه نویسی مطابق با موتورهای جست و جوگر گوگل
  • تغییر دسته بندی های موجود
  • ایجاد میانبر واتس اپ در وبسایت
  • ایجاد فوترهای جدید
  • معرفی محصولات داهوا

تغییر پوسته وبسایت کمیران

مهمترین تغییری که در نگاه اول مشخص می شود در وبسایت کمیران، تغییراتی است که در ظاهر و رنگ وبسایت ایجاد شده، است. بالای وبسایت به رنگ قرمز مشخص شده و فونتهای موجود در وبسایت عوض شده اند. پس از عضویت در وبسایت، میزان تخفیف روی کالا بالای عکس محصول نمایش داده می شود.

همچنین تصویر اسلایدشوی وبسایت کمیران نیز بزرگتر شده است.

تغییر کدهای برنامه نویسی

گروه برنامه نویسی طراحان دیدگاه  با تغییر در کدهای برنامه نویسی و به روزرسانی آنها، کار را برای موتورهای جست و جوگر گوگل ساده کرده و از این پس وبسایت کمیران در جست و جوهای بیشتری در صفحات گوگل نمایان می شوند.

تغییر دسته بندی ها

پیشترها در وبسایت کمیران دسته بندی برای کابران بر اساس دام و بولت بودن دوربین مداربسته و تکنولوژی آن تقسیم بندی می شد ولی در حال حاضر تقسیم بندی دسته بندی ها بر اساس برند صورت می گیرد که به شرح زیر معرفی می گردد:

با کلیک روی هر کدامیک از این برندها می توانید دسته بندی های خاص خود را بیابید:

  • دوربین مداربسته HD
  • دوربین مداربسته IP
  • دستگاه DVR
  • دستگاه NVR

این شریط هر یک از این برندهاست که به کاربر نشان می دهد چه محصولی مناسب کار اوست.

واتس اپ کمیران

به تازگی در وبسایت کمیران در سمت راست این وبسایت، دو میانبر قرار گرفته است که با کلیک روی هر کدام می توانید وارد اینستاگرام و واتس اپ مجموعه شوید.

فوترهای جدید

فوتر وبسایت یک نوع میانبر برای دسترسی آسان کاربران است. شما می توانید از هم اکنون پربازدیدترین موارد را به صورت میانبر از طریق فوتر وبسایت ایران هایلوک بیابید.

داهوا

داهوا که پس از هایک ویژن بهترین تجهیزات نظارتی را در جهان است، قرار است به عنوان محصول جدید فروشگاه کمیران به کاربران معرفی شود. تا به حال فروش محصولات داهوا به صورت قرار گیری محصول در وبسایت وجود نداشت که از این پس با تهیه زیرساختهای موجود، این امکان فراهم شده است.