صفحه اصلی مقالات تعطیلی 10روزه پاساژ نادری تهران

تعطیلی 10روزه پاساژ نادری تهران

1400/01/21 | بازدید 313

5.0 از 6 رای

تعطیلی 10روزه پاساژ نادری تهران از تاریخ 21 فروردین سال 1400 اجرایی می شود. این مرکز تخصصی دوربین مداربسته در پایان فروردین ماه سال جاری فعالیت ندارد. به طور رسمی اعلام شد بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تمام مشاغل گروه های 2، 3 و 4 در 10 روز پایانی سال 1400 مجاز به فعالیت نخواهند بود و از آنجا که پاساژ نادری تهران تامین کننده کالاهای الکترونیکی است و جزو مشاغل ضروری به شمار نمی رود، این مرکز خرید از تاریخ 21 فروردین سال 1400 تا 31 فروردین امسال به طور کامل تعطیل خواهد بود.

در نظر داشته باشید اختمال تمدید این تعطیلی تا دو هفته هم وجود دارد؛ چرا که بازار بزرگ تهران از این تاریخ به مدت دو هفته تعطیل است و اصناف در دیگر نقاط تهران موظف به تعطیلی 10 روزه هستند.

اعلام خبر رسمی

گروه های شغلی 2، 3 و 4 در شهر تهران به دلیل قرارگیری پایتخت در وضعیت قرمز تا 10 هفته تعطیل خواهد بود. به گفته رئیس اتاق اصناف، تمام مشاغل به جز واحدهای ضروری از تاریخ بیست و یکم فروردین ماه سال 1400 تا سی و یکم فروردین ماه سال 1400 به طور کامل تعطیل خواهند بود. قاسم نوده فراهانی دستگاه های خدمات رسان و فروشگاه های تامین کننده مایحتاج مردم را از این قاعده مستثنی کرد و اعلام کرد پاساژها، سینماها، اماکن ورزشی و برگزاری مراسم مذهبی به مدت 10 روز در پایتخت تعطیل خواهد بود.

فعالیت فروشگاه کمیران در روزهای پایانی فروردین

از آنجا که دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی جزو نیازهای اساسی مردم به شمار نمی رود، پاساژ نادری که فعالیت تخصصی در این زمینه دارد، مجاز به فعالیت حضوری نیست اما ما همچون تعطیلی های متعدد مقاطع قبلی، به طور غیرحضوری در خدمت شما خواهیم بود. در تهران پاساژ علاالدین 2 و همچنین پاساژ یگانه نیز اجازه فعالیت حضوری نخواهند داشت. به طور کلی در خیابان جمهوری تمام مراکز خرید تخصصی دوربین مداربسته به طور کامل به مدت 10 روز بسته خواهند بود.

شماره های زیر به طور کامل روی موبایل فروشگاه دایورت شده و پاسخگوی شما خواهند بود.

  • 02166764266
  • 02166764236
  • 09901200130

در خانه بمانید و سفارش دهید. این توصیه ما به شما مشتریان و همکاران گرامی است تا با عدم حضور در اجتماع به ریشه کن شدن هرچه سریعتر این ویروس کمک کنید. فروشگاه کمیران در سریعترین زمان ممکن کالاهای خریداری شده شما را به دستتان خواهد رساند. فقط کافی است با برقرای ارتباط و تماس با فروشگاه کمیران با کارشناسان مجموعه سفارش خود را ثبت کنید.

برای آنکه با موجودی فروشگاه کمیران به لینکهای زیر مراجعه کنید:

آمار کرونا تا پایان 20 فروردین سال 1400

در انتهای این مقاله می خواهیم آمار مربوط به 14 ماهه نخست شیوع ویروس کرونا را با هم بررسی کنیم. به طور رسمی از اوایل اسفند ماه در ایران شایع شد و اکنون در آستانه به پایان رساندن چهاردهمین ماه از شیوع آن هستیم. در این بند آمار مربوط به کرونا در کشور خود را بررسی می کنیم:

  • تعداد کل مبتلایان : بیش از 2 میلیون نفر
  • تعداد کل مبتلایان فعال : بیش از 270هزار نفر
  • تعداد جانباختگان : عبور از مرز 64هزار نفر
  • تعداد بهبود یافتگان : نزدیک به یک میلیون و هفتصدهزار نفر