صفحه اصلی مقالات پاساژ نادری تهران 18اردیبهشت1400

پاساژ نادری تهران 18اردیبهشت1400

1400/02/18 | بازدید 613

5.0 از 7 رای

پاساژ نادری تهران 18اردیبهشت1400 پس از چهار هفته تعطیلی به فعالیت مجدد خود ادامه داد. این مرکز تخصصی دوربین مداربسته حدود یک ماه فعالیت نداشت. در چند مقاله قبلی تاریخ تعطیلی پاساژ نادری و خبر تمدید تعطیلی این مرکز خرید اعلام شده بود که بر همان اساس عملی شد و پس از بازگشایی کامل مغازه های خیابان در تهران، مراکز خرید و پاساژها در پایتخت هم فعالیت خود را از سر گرفتند. در حال حاضر نخستین روز رسمی آغاز به کار پاساژ نادری در تهران هجدهم اردیبهشت ماه اعلام شده و در این باره قطعیت وجود دارد. در صورتی که دوبارتصمیمی مبنی بر تعطیلی مجدد این مرکز خرید گرفه شود، از طریق مقالات همین وبسایت به اطلاع شما خواهد رسید.

روند کاری فروشگاه کمیران ، نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک

در 10 روز پایانی فروردین ماه سال جاری و همچنین حدود 20 روز نخست اردیبهشت ماه با اعمال فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد قرنطینه و وضع قوانین سفت وسخت، فروشگاه کمیران به صورت غیرحضوری به فروش خود ادامه می داد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت اما افزون بر آن پاساژ نادری تهران 18اردیبهشت1400 به بعد می تواند به صورت حضوری پذیرای شما باشد. روند کاری فروش کمیران، نمایندگی رسمی بهترین تجهیزات نظارتی در جهان به این صورت است که شما می توانید از طریق برنامه واتس اپ به شماره 09901200130 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و سفارش های خود ثبت کنید. این شماره به صورت تلفن همراه هم پاسخگوی شما خواهد بود.

دو شماره تماس تلفن های ثابت فروشگاه هم به شرح زیر تقدیم شما می شود:

02166764266 و 02166764236

در حال حاضر پس از آغاز به کار رسمی فروشگاه، ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت 9 صبح تا 19 یکسره باز خواهد بود و پذیرش مشتریان را به صورت حضوری خواهد داشت.

ماحصل فروشگاه کمیران در تعطیلات

در ایام تعطیلی مشاغل و فعالیت به صورت غیرحضوری به فروش خود ادامه داد و مشتریان خود را حفظ کرد. مشتریان و کاربران مجموعه کمیران، می دانستند که ارتباط این مجموعه با مشتریان خود در طول مدت تعطیلی حفظ می شود بنابراین روند سفارش خود را حفظ کردند. کاربران مجموعه کمیران در سریعترین زمان ممکن کالاها را دریافت کردند. خلاصه عملکرد فروشگاه کمیران در ماهی که گذشت به شرح زیر است:

شعب دیگر کمیران در تهران

همانطور که می دانید فروشگاه کمیران در تهران دارای 3 شعبه فعال است که شعبه مرکزی آن در خیابان جمهوری پاساژ نادری واقع شده است و این وبسایت تمام خبرهای رسمی این فروشگاه را مخابره می کند. از تاریخ هجدهم اردیبهشت ماه تمام مشاغل مجوز بازگشایی خود را دریافت کردند.

طبق قانون جدید مصوب از سوی هیات دولت تمام مغازه های کنار خیابان در سراسر کشور به طور کامل بدون محدودیت بازگشایی شده اند و با حفظ دستورالعملهای بهداشتی می توانند به کار خود ادامه دهند. شعب دیگر کمیران در پاساژهای امجد و علاالدین 2 نیز به کار خود ادامه داده و آمده ارائه خدمات به کاربران خواهند بود. با توجه به کشف واکسن کرونا و اعمال فرایند واکسیناسیون در سرتاسر دنیا، امید است به زودی این واکسن ریشه کن شده و زندگی به حالت عادی برگردد.

به احتمال زیاد این آخرین تعطیلی پاساژ نادری به دلیل شیوع ویروس کروناست. در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر از هموطنانمان واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده اند.