صفحه اصلی مقالات پربازدیدترین مقالات وبسایت کمیران

پربازدیدترین مقالات وبسایت کمیران

1399/11/15 | بازدید 408

5.0 از 6 رای

پربازدیدترین مقالات وبسایت کمیران عنوان مقاله ای است که در آن می خواهیم روند مطالعه کاربران را در طول یک سال گذشته ارزیابی کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا پربازدیدترین مقالات در سال 2020 میلادی در وبسایت فروشگاه تجهیزات نظارتی کمیران را با شما به اشتراک بگذاریم. در نظر داشته باشید تمام مقالات دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته آن در وبسایت کمیران مختص برندهای زیر است:

پربازدیدترین مقالات

در وبسایت فروشگاه کمیران هر مقاله ای که منتشر می شود دو حالت برای آن فعال می شود.

  • تعداد ستاره های مقاله از نظر مخاطبان
  • تعداد خوانندگان مقاله

نخستین مقاله در وبسایت فروشگاه کمیران در سال 2015 منتشر شد و اکنون 6 سال از انتشار نخستین مقاله می گذرد. در این مقاله می خواهیم پربازدیدترین مقالات وبسایت کمیران در سال 2020 میلادی را بررسی کنیم.

آمار مقالات وبسایت در سال 2020

در این بند می خواهیم چند آمار از مقالات منتشر شده در سال 2020 را با یکدیگر بررسی کنیم:

  • در سال 2020 میلادی 133 مقاله در وبسایت فروشگاه کمیران منتشر شد.
  • بیش از 70 درصد مقالات مختص برند هایک ویژن بود.
  • تنها یک مقاله مختص برند داهوا منتشر شد.
  • حدود 10 درصد مقالات در خصوص اخبار مربوط به فروشگاه کمیران بود.
  • روند مقالات درباره اخبار روز دنیا اعم از تغییرات قیمت و عرضه کالای جدید بود.

پربازدیدترین مقالات وبسایت کمیران در سال 2020

در این بند می خواهیم 3 مقاله برتر در وبسایت فروشگاه کمیران در سال 2020 را معرفی کنیم و آنها را بررسی کنیم.

برترین برندهای دوربین مداربسته سال 2019

این مقاله در ماه ژانویه سال 2020 منتشر شد و در آن ابعاد گوناگون برندهای برتر سالی که گذشته بود بررسی شد. در این مقاله بیان شد هایک ویژن برترین برند دوربین مداربسته در جهان است، داهوا در رتبه دوم قرار دارد و برند آسا البوی نیز سوم است.

این مقاله تا کنون بیش از 1000 بار بازدید داشته و به عنوان پرطرفدارترین مقاله سال 2020 میلادی در وبسایت فروشگاه کمیران شناخته شده است.

این نشان می دهد مخاطبان علاقه به مطالعه اخبار موثق و رتبه بندی های رسمی دارند. این امر باعث می شود تا در ادامه تمرکز بیشتری روی این گونه مقالات داشته باشیم.

مرکز خرید نادری تهران نوروز 1399

در ابتدای سال 1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا، مرکز خرید نادری به مدت یک ماه کامل بسته شد. وبسایت فروشگاه کمیران این خبر را از مرجع رسمی به عنوان یک متولی پشگام مطرح کرد. این مقاله در ابتدای سال 1399 منتشر شد و بیش از 500 نفر از آن بازدید کردند. این هم نشان دهنده آن است که مخاطبان علاقه به مطالعه اخبار موثق دارند تا زندگی خود را بر اساس آن طی کنند.

دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن چیست؟

پس از شیوع ویروس کرونا، متقاضیان خرید دوربین مداربسته حرارتی به شکل فزاینده ای افزایش یافت. از این رو فروشگاه کمیران به عنوان عرضه کننده این محصولات، به معرفی آنها پرداخت. این مقاله بیش از 500 بار بازدید داشت و به عنوان سومین مقاله پرطرفدار فروشگاه کمیران شناخته می شود.

در این مقاله انواع مختلف دوربینهای مداربسته حرارتی معرفی شدند. کاربرد اصلی این محصولات در بیمارستانها، نهادهای پر رفت و آمد و فرودگاه هاست. البته پیشترها از این دوربینهای مداربسته در مراکز صنعتی و پتروشیمی استفاده می شد؛ چرا که حرارت آن نیروگاه ها بسیار بالاست و دمای لوله، کارخانه و دستگاه ها بسیار حایز اهمیت است. دوربینهای مداربسته حرارتی محصولات هوشمند هایک ویژن محسوب می شوند و مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده و لزوما باید با دستگاه های سری I هایک ویژن ست شوند.