صفحه اصلی مقالات کابل CAT6 هایک ویژن ناموجود شد

کابل CAT6 هایک ویژن ناموجود شد

1400/06/02 | بازدید 325

5.0 از 9 رای

کابل CAT6 هایک ویژن ناموجود شد. این محصولات پس از قرار گرفتن در فروش ویژه سال گذشته، از ابتدای شهریور ماه ناموجود شد. این محصولات در تجهیزات نظارتی با تکنولوژی IP کاربرد دارند. کابل شبکه هایک ویژن از سال 2018 به نام CAT6 تغییر نام داده و دارای سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر در انتقال داده ها نسبت به نوع قبلی خود با نام CAT5 است. کابل شبکه CAT5 به طور کلی دیگر تولید نمی شود.

پایان تخفیف کابل CAT6 هایک ویژن

از سال گذشته به دلیل ازدیاد موجودی کابل شبکه هایک ویژن، این محصولات که در دو نوع عرضه می شد، با تخفیف ویژه به کابران به فروش می رسید و در مقاطعی این تخفیف تا 40 درصد هم می شد.

در وبسایت فروشگاه کمیران فقط کافی است عضو وبسایت شوید.  اگر تا به حال عضو نشده اید، اینجا کلیک کنید. به محض ورود به وبسایت از تمام تخفیفات ارائه شده بهره مند خواهید شد. سپس فرایند خرید برای شما آغاز می شود و می توانید از طریق درگاه اینترنتی مبلغ را پرداخت کنید. پس از پرداخت وجه با همکاران ما از طریق شماره های 02166764266 و 02166764236 و 09901200130 ارتباط بگیرید و خرید خود را قطعی کنید.

موجودی کابل های شبکه هایک ویژن

در حال حاضر سه نوع کابل شبکه از سوی شرکت هایک ویژن عرضه می شود که یک نوع آن هیچ گاه وارد بازار ایران نشده اما دو نوع دیگر آن از سال 2018 به شرح زیر در بازار ایران موجود بوده است:

این دو سری محصولات برای مقطعی در بازار موجود نخواهد بود و از تمام کاربران و مشتریان گرامی تقاضا می شود لطفا در این باره سوال نفرمایید. به محضو موجود شدن مجدد کابل CAT6 هایک ویژن از طریق همین وبسایت و در قالب یک مقاله به اطلاع شما خواهد رسید. فعلا به دلیل سیر صعودی قیمت ارز، پیشبینی می شود تا موجودی مجدد این کابلها، لیست قیمت محصولات هایک ویژن تغییر پیدا کند.

در مقاله پیشین خبر احتمال گران شدن محصولات هایک ویژن منتشر شد و حال خبر موجود نبودن کابلهای شبکه هایک ویژن منتشر می شود.

این مقاله باعث شد تا یک بار دیگر، این دو نوع کابل به شما معرفی شود تا با آن بیشتر آشنا شوید.

DS-1LN6-UE-W

کابل شبکه هایک ویژن سفید رنگ زیر مجموعه کابلهای UTP در حلقه های 305 متری عرضه می شدند. کابل شبکه هایک ویژن با 8 رشته در رنگهای مختلف کار انتقال اطلاعات را انجام می دهد.
این کابل یک گزینه ایدئال برای کابلکشی در تجهیزات نظارتی IP است. نکته قابل توجه این است که این کابل ها برای استفاده در فضای داخلی کاربرد دارد و مناسب OUTDOOR نیست و اگر کاربر بخواهد این کابل را در فضای بیرون استفاده کند باید حتما از فلکسی استفاده کند تا در مقابل عوامل محیطی در امان باشد. به تازگی کابل CAT6 هایک ویژن ناموجود شده است اما این به معنای عدم تولید این محصولات نیست و قطعا در آینده دوباره با شارژ مجدد رو به رو خواهد شد.
ویژگی های کلی این کابل را به شرح زیر معرفی می کنیم:
  • دارای رنگ سفید
  • مورد استفاده در دمای منفی 20 تا مثبت 75 درجه سانتیگراد
  • قرارگیری در دسته بندی UTP
  • بهره مندی از استاندارد ISO/IEC11801

DS-1LN6-UU

کابل شبکه هایک ویژن نارنجی رنگ هم مثل کابل سفید رنگ زیر مجموعه کابلهای UTP در حلقه های 305 متری عرضه می شدند. کابل شبکه هایک ویژن با 8 رشته در رنگهای مختلف کار انتقال اطلاعات را انجام می دهد.
این کابل بهترین گزینه برای کابلکشی در تجهیزات نظارتی IP است و اگر قصد استفاده از یک سیستم باکیفیت را دارید، بهتر است از کابل نارنجی استفاده کنید که کمی ضخیمتر است.
نکته قابل توجه این است که این کابل ها برای استفاده در فضای داخلی کاربرد دارد و مناسب OUTDOOR نیست و اگر کاربر بخواهد این کابل را در فضای بیرون استفاده کند باید حتما از فلکسی استفاده کند تا در مقابل عوامل محیطی در امان باشد. به تازگی کابل CAT6 هایک ویژن ناموجود شده است اما این به معنای عدم تولید این محصولات نیست و قطعا در آینده دوباره با شارژ مجدد رو به رو خواهد شد.
ویژگی های کلی این کابل را به شرح زیر معرفی می کنیم:
  • دارای رنگ نارنجی
  • مورد استفاده در دمای منفی 20 تا مثبت 75 درجه سانتیگراد
  • قرارگیری در دسته بندی UTP
  • بهره مندی از استاندارد ISO/IEC11801
  • دارای قطر بیش از یک سانتیمتر