صفحه اصلی مقالات گران شدن هایک ویژن منتفی شد

گران شدن هایک ویژن منتفی شد

1400/06/20 | بازدید 338

5.0 از 10 رای

گران شدن هایک ویژن منتفی شد. برخلاف پیشبینی های انجام شده، شهریور 1400 هم قیمت هایک ویژن تغییر نخواهد کرد و آنچه که در مقاله های پیشین این وبسایت منتشر شد با عنوان هایک ویژن شهریور 1400 گران می شود، تحقق پیدا نکرد و در حال حاضر شاهد ثبات 5 ماهه قیمت محصولات هایک ویژن هستیم. از ابتدای سال 1400 تاکنون فقط یک بار در تاریخ یکم اردیبهشت سال 1400 شاهد تغییر قیمت محصولات هایک ویژن بودیم و آن تغییر هم در راستای ارزان شدن محصولات این برند از سوی شرکت پارس ارتباط افزار بود.

برای مشاهده آخرین لیست قیمت منتشرشده از تمام محصولات هایک ویژن بر روی هر کدامیک از لینکهای زیر کلیک کنید:

بازگشت قیمت ارز به نرخ گذشته

یکی از دلایلی که گران شدن هایک ویژن منتفی شد، پایدار نبودن روند صعودی قیمت ارز در کشور بود. از مرداد ماه و با روی کار آمدن دولت جدید، شاهد بالا رفتن قیمت ارز بودیم به طوری که در عرض یک ماه قیمت هر دلار از 24هزار تومان به 29هزار تومان افزایش یافت ولی به محض آنکه پیشبینی های آحاد جامعه به سمت گران شدن کالاهای وارداتی رفت، به یکباره قیمت دلار کاهش یافت و تا 27هزار تومان عقبگرد کرد.

به نظر می رسد روند نزولی قیمت ارز ادامه دار باشد و حداقل تا پایان شهریور ماه شاهد گران شدن هایک ویژن نباشیم و اگر در مهرماه روند افزایشی قیمت دلار را شاهد باشیم، می توان احتمال این را داد که قیمت محصولات هایک ویژن هم گران شود.

افزایش قیمت هایلوک

در شهریور ماه، همانطور که پیشبینی می شد قیمت محصولات هایک ویژن افزایش داشته باشد، قیمت محصولات هایلوک هم با این پیشبینی رو به بود که تحقق یافت و شاهد آن بودیم که قیمت محصولات هایلوک با افزایش قیمت رو به رو شد. البته گران شدن هایلوک پس از 11 ماه ثبات رخ داد و نسبت به قیمت سال گذشته تفاوت چندان زیادی نداشت و گران شدن آن حدود 10 درصد بود.

هایلوک هم زیر مجموعه هایک ویژن و تولید همین شرکت است که از سال 2018 با قیمت اقتصادی به بازار تجهیزات نظارتی عرضه شد. در حال حاضر هایلوک به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالایی که دارد، توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند. هایلوک دارای 4 سری محصولات به شرح زیر است:

تماس با کمیران

فروشگاه کمیران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی با شماره تماس 02166764266 و 09901200130 پاسخگوی کاربران گرامی خواهد بود. مشتریان گرامی می توانند از طریق پیام رسان واتس اپ سفارش خود را برای کارشناسان فروش مجموعه ما ارسال کنند.

مجموعه کمیران از ابتدای مشاوره تا زمان فروش، نصب و حتی خدمات پس از فروش در خدمت شما مشتریان گرامی خواهد بود.