صفحه اصلی اخبار خانه هوشمند SMART HOME

پربازدیدترین ها

خانه هوشمند SMART HOME

1396/08/14 | بازدید 15973

5.0 از 3 رای

قدم اول :
 برای هوشمند کردن خانه خود بطور مثال بر اساس تکنولوژی زی ویو به محصولات تایید شده نیاز دارید. با یک هاب (کنترلر) هوشمند زی ویو باید شروع کنید. کنترلر هوشمند، مغز سیستم اتوماسیون خانه / خانه هوشمند شما می شود، که تمام دستگاه های هوشمند شما را با هم از طریق یک برنامه بر روی گوشی هوشمند شما، تبلت و یا کامپیوتر متصل می کند. اگر کنترلری ندارید، در اینجا برخی از گزینه ها برای راهنمایی کردن شما در انتخاب می باشد. اگر شما یک کنترلر دارید، به مرحله 2 بروید. اگر شما مطمئن نیستید که چگونه یک کنترلر مرکزی خانه هوشمند انتخاب کنید، ما می توانیم شما را در این امر کمک کنیم.

قدم دوم :
انتخاب دستگاه های هوشمند می باشد، دستگاه هایی که می خواهید با نصب آنها در خانه، جنبه هایی از خانه هوشمند که می خواهید از راه دور کنترل کنید.

انواع دستگاه ها: قفل هوشمند، روشنایی هوشمند، کنترل درب پارکینگ هوشمند، سنسورهای هوشمند، و غیره. دسته بندی بخش تجهیزات سایت ما می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا در انتخاب وسیله هایی که لازم دارید به شما کمک کند.

اتاق به اتاق :
 به یاد داشته باشید، شما می توانید تکنولوژی خانه هوشمند زی ویو را یک مرتبه و یا اتاق به اتاق گسترش دهید. به هر اتاق و آنچه که می خواهید در آن اتاق داشته باشید فکر کنید. با دستگاه هایی که برای شما مهم هستند شروع کنید، و خانه هوشمند خود را تا جایی که مناسب می دانید گسترش دهید.

راه حل:
به دنبال چه کاری هستید که می خواهید انجام دهید؟ صرفه جویی در مصرف و هزینه انرژی؟ افزایش امنیت؟ مدیریت خانه یا ملک دوم ؟ کارشناسان سناریوهای محبوب را برای شما در نظر می گیرند تا بسته شما را بر حسب نیازهایتان فراهم کنند.