صفحه اصلی مقالات قیمت هایک ویژن اردیبهشت402 افزایش یافت

قیمت هایک ویژن اردیبهشت402 افزایش یافت

1402/02/20 | بازدید 479

5.0 از 3 رای

قیمت هایک ویژن اردیبهشت401 افزایش یافت. در میانه های بهار سال 402 شرکت پارس ارتباط افزار بار دیگر قیمت محصولات هایک ویژن را تغییر داد. در سال 402 این نخستین تغییری است که درباره محصولات هایک ویژن شاهد آن هستیم و این افزایش قیمت مثل تمام افزایشهای سالهای گذشته به دلیل بالا رفتن قیمت دلار است. سال 401 این نوسانات زیاد نبود اما پیشبینی می شود در سال جاری تعدد افزایش قیمت را شاهد باشیم.

تغییرات در تازه ترین لیست شرکت پارس ارتباط افزار تماما افزایشی است و قیمت محصولات هایک ویژن بیش از 15 درصد نسبت به لیست قبلی خود گران شدند. آخرین تغییرات قیمت محصولات هایک ویژن توسط شرکت پارس ارتباط افزار در اسفندماه سال 1401 بود که قیمت هر دلار به 48هزار تومان رسیده بود.

از آغاز سال 401 شاهد گران شدن محصولات هایک ویژن هستیم و این رکوردشکنی تاریخی قیمت محصولات هایک ویژن به شمار می رود. هیچ گاه محصولات هایک ویژن در ایران با این قیمت عرضه نمی شدند.

با توجه به رسیدن قیمت هر دلار به حدود 55هزار تومان، شاهد گران شدن قیمت محصولات هایک ویژن در ایران هستیم و این لیست تا زمانی که قیمت دلار تغییر محسوس دیگری نداشته باشد، ثابت خواهد ماند.

برای خرید محصولات هایک ویژن با گارانتی اصلی پارس ارتباط می توانید به فروشگاه کمیران مراجعه کنید و از طریق زیر خرید خود را ثبت کنید:

  • خرید غیرحضوری: از طریق وبسایت یا اینستاگرام کمیران یا واتس اپ

  • خرید حضوری: از طریق مراجعه به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم

پیشبینی افزایش قیمت در آذر ماه

همانطور که می دانید در این وبسایت در مقالات پیشین اشاره به آن شده بود که پس از تحویل سال جدید، قیمت محصولات هایک ویژن گران می شود و این پیشبینی درست از آب درآمد و قیمت هایک ویژن اردیبهشت401 افزایش یافت. در حال حاضر همه چیز به قیمت دلار بستگی دارد. اگر دلار در کانال 55هزار تومان باقی بماند، دیگر به مدت طولانی تغییری در لیست اعمال نخواهد شد.

افزایش قیمت محصولات هایک ویژن

در اردیبهشت ماه سال 402، برای نخستین بار در سال قیمت هایک ویژن گران شد. در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن می توانید این افزایش تازه را مشاهده بفرمایید. با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر، می توانید به لیست جامع محصولات هایک ویژن در 3 سری تکنولوژی HD، تکنولوژی IP و لوازم جانبی دست پیدا کنید:

در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن شاهد افزایش 15 درصدی اکثر محصولات هستیم.

محصولات جدید در لیست قیمت هایک ویژن

در تازه ترین لیست قیمت ارائه شده از سوی شرکت پارس ارتباط افزار هیچ محصول جدیدی یافت نمی شود و همه اقلام همانهایی هستند که در پایان سال 1401 وجود داشتند.