صفحه اصلی مقالات دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل 56D0T-IRMM

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل 56D0T-IRMM

1399/04/28 | بازدید 548

5.0 از 5 رای

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRMM در فروشگاه کمیران موجود شد. این محصول پس از مدت زمان طولانی بار دیگر به فروش می رسد. فروشگاه کمیران که عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن، در ایران را به یدک می کشد، تمام محصولات خود را با گارانتی پارس ارتباط به فروش می رساند. در این مقاله به بررسی فنی دوربین مداربسته مذکور خواهیم پرداخت و آن را معرفی خواهیم کرد. محصولات هایک ویژن دارای دو سری محصولات IP و HD است که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسته بودن راه های ارتباطی تجاری و همچنین نوسانات قیمت ارز، موجودی این محصولات با کسری مواجه است اما فروشگاه کمیران به عنوان مرجع رسمی و معتبر این محصولات، موجودی خود را همواره در اوضاع بسیار مطلوبی قرار می دهد.

DS-2CE56D0T-IRMM

دوربین مداربسته دام وندال پلاستیکی هایک ویژن با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و با دید در شب کم یک انتخاب ایدئال برای آن دسته از افرادی است که می خواهند فضای مورد نظر خود را با دوربین مداربسته ارزان قیمت تجهیز کنند. به تازگی فروشگاه کمیران این دوربین مداربسته محبوب و پرفروش گذشته را که مدتی در ایران موجود نبود، موجود کرده و به فروش می رساند. این دوربین مداربسته با دید در شب غیر پنهان و بدنه پلاستیک گنبدی شکل به سقف نصب می شود و با زاویه دید 3.6 میلیمتر و دید در شب 20 مترمربع عرضه می شود.

بررسی بدنه دوربین مداربسته

دوربین مداربسته دام و بولت با بدنه فلزی و پلاستیکی و ترکیبی از این 2 موجود است اما تمام دوربین های مداربسته اسپیددام با بدنه فلزی موجود است. حال با توجه به این موارد، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • در فروشگاه کمیران هر آنچه از برند نیکسون و نگرون موجود است دارای بدنه از جنس فلز هستند.
  • در فروشگاه کمیران از برند هایلوک و هایک ویژن با تکنولوژی HD هم از جنس پلاستیک محصول موجود است هم از جنس فلز.
  • از برند هایلوک و هایک ویژن هرآنچه با تکنولوژی IP موجود است  با بدنه از جنس فلز است.

دوربین مداربسته وندال

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRMM یک دوربین مداربسته دام وندال است. دام وندال آن دسته از محصولاتی است که لنز دوربین مداربسته در داخل یک حباب قرار گرفته باشد. جنس این حباب از شیشه است و این دوربین مداربسته دارای پایه و بدنه پلاستیکی است. این دوربین مداربسته دارای دید در شب غیر پنهان است و شب با تاریکی مطلق، دید در شب قرمز رنگ آن روشن می شود.

معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRMM

این دوربین های مداربسته دارای قابلیت های به شرح زیر است:

  • جنس بدنه این محصولات پلاستیک و شیشه است.
  • مقاومت این دوربین های مداربسته IP66 است.
  • ابعاد این دوربین مداربسته کوچک و دارای حدود 250 گرم سنگینی است.