صفحه اصلی مقالات مشاهده دید در شب هایک ویژن

مشاهده دید در شب هایک ویژن

1399/07/20 | بازدید 402

5.0 از 6 رای

مشاهده دید در شب هایک ویژن عنوان مقاله ای است که در آن یک ویدیو از دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل هایک ویژن با تکنولوژی توربو HD در زمان دید در شب به تصویر کشیده می شود. در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که چگونه تصویر یک دوربین مداربسته از حالت دید در شب به حالت نرمال سوئیچ می کند. در این مقاله یک ویدیو از وقایع ضبط شده توسط دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT1E به شما نشان داده می شود تا با مشاهده دید در شب هایک ویژن بیشتر با این محصول آشنا شوید.لازم به ذکر است تمام دوربین‌های مداربسته هایک ویژن با وضوح 5 مگاپیکسل همین کیفیت را دارند و تمایز آنها با یکدیگر در ابعاد و جنس بدنه آنها و همچنین میزان برد دید در شب آنهاست. پیش از آنکه ویدئو را ببینید، بد نیست، ویژگی‌های کلی دوربین‌های مداربسته هایک ویژن با وضوح 5 مگاپیکسل را بدانید:

بررسی دوربین‌های مداربسته 5 مگاپیکسل هایک ویژن

تنوع در دوربین مداربسته در محصولات هایک ویژن بسیار بالاست و نام بردن ویژگی‌های آنها به طور کلی کار دشواری است اما در این بند، به بررسی ویژگی‌های مشترک که در تمام دوربین‌های مداربسته هایک ویژن وجود دارد، اشاره می‌کنیم:

  • تمام دوربینهای مداربسته 5 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای دید در شب هستند و فقط برد آنها با یکدیگر متفاوت است.
  • بازه میزان دید در شب در دوربین‌های مداربسته 5 مگاپیکسلی هایک ویژن یکسان نیست و از 20 متر تا 80 متر متغیر است.
  • دوربین‌های مداربسته با کیس کوچک دید در شب کمتری دارند و دوربین‌های مداربسته با کیس بزرگ دید در شب بیشتری دارند.
  • دو نوع دام و بولت در دوربینهای مداربسته 5 مگاپیکسل هایک ویژن موجود است.
  • لنزهای ثابت و متغیر در انواع متفاوت در محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن موجود است.
  • فاصله کانونی لنز دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل هایک ویژن 2.8 یا 3.6 در لنزهای ثابت است و فاصله کانونی در لنزهای متغیر 2.8 میلیمتر به 12 است.
  • دوربین های مداربسته 5 مگاپیکسلی هایک ویژن همگی دارای پرتوی نور غیرخطی، در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن با وضوح تصویر 5 مگاپیکسل دید در شب را در وضع بسیار مطلوبی قرار می‌دهد.
  • رزولوشن تصویر در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن با وضوح 2 مگاپیکسل، 2560x1944 است.

دید در شب در دوربین مداربسته هایک ویژن

در دوربین مداربسته هایک ویژن قطعه ای وجود دارد به عنوان IR CUT. این قطعه به طور هوشمند به محض پایین آمدن نور محیط، تصاویر را به طور سیاه و سفید ضبط می کند. البته مواردی هم وجود دارد که حتی در شب تصاویر را به طور رنگی ثبت کند. این دوربینهای مداربسته پروژه ای هستند و به طور معمول به فروش نمی رسند. افزون بر این موارد دوربینهای مداربسته Ultra Low Light هم هستند که در کمترین نور ممکن تصاویر را ثبت کنند اما آنچه که از قبل موجود بوده و مرسوم است، دوربین مداربسته با دید در شب نرمال است که در شب تصاویر را سیاه و سفید ثبت می کنند.

ویدئوی یک دقیقه ای از نمونه تصویر ضبط شده

ویدئوی زیر را پلی کنید و تصاویر سیاه و سفید و رنگی هایک ویژن را مورد بررسی قرار دهید.