صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب اماکن ورزشی

هایک ویژن بهترین انتخاب اماکن ورزشی

1400/08/27 | بازدید 344

5.0 از 5 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب اماکن ورزشی به شمار می رود. این موضوع را پیمانکاران ورزشگاه ها اذعان کرده و به آن اعتقاد راسخ دارند. منظور ما از اینکه می گوییم هایک ویژن بهترین انتخاب اماکن ورزشی است، این است که هایک ویژن به دلیل تنوع محصولات و تولیدات مهم خود در زمینه لنزهای واید و پاناروما، برای ثبت تصاویر از اماکن ورزشی که معمولا جاهای بزرگی هستند، مناسب است.

هایک ویژن دارای رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و طبیعتا هر کسی که از هایک ویژن در فضای مورد نظر خود ستفاده می کند، قطعا بهترین انتخاب را داشته است. هایک ویژن در اماکن ورزشی بیشتر موارد تحت شبکه کاربرد دارد؛ هرچند هایک ویژن دارای دو تکنولوژی Turbo HD و IP است و از طریق فروشگاه کمیران، نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران به فروش می رسد.

امنیت اماکن ورزشی

اماکن ورزشی یکی از مهمترین فضاها در سطح جهان به شمار می رود، به خصوص آن دسته از ورزشگاه هایی که بازی های مهم در آن برگزار می شود. برای شما مثال می زنیم:

فرض کنید یک بازی مهم فوتبال مثل رئال مادرید و بارسلونا چند روز بعد انجام خواهد شد. طبیعتا روز بازی دوربینهای فیلم برداری و عکسبرداری پیشرفته به محل ورزشگاه اعزام می شوند و همه وقایع را پوشش خواهند داد. در این مواقع اهمیت داشتن دوربین مداربسته در اماکن ورزشی زیاد نیست؛ چرا که تصاویر به نحوی توسط فیلمبرداران و خبرنگاران زبده ثبت می شود.

آنچه که گفته می شود هایک ویژن بهترین انتخاب اماکن ورزشی است، مختص روزهای پیش از بازی و قبل از ورود دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری خبرنگاران است. در روزهایی که جنگ و توطئه در سرتاسر جهان به دفعات دیده می شود، هیچ بعید نیست عملیات تروریستی در روز یک بازی مهم فوتبال رخ دهد. به طور مثال بمب گذاری در ورزشگاه و ورود افراد مصلح به داخل ورزشگاه پیش از شروع بازی.

در این مواقع داشتن یک سیستم امنیتی و تجهیزات نظارتی قدرتمند می تواند جلوی بروز هرگونه مشکل را گرفته و امنیت را با نظارت دقیق بالا ببرد.

همچنین پارکینگ ورزشگاه ها حین بازی یکی از شلوغترین فضاهای اماکن ورزشی خواهد بود که ممکن است از نگاه عکاسان و فیلمبرداران حین بازی مغفول بماند. در این صورت وجود یک سیستم امنیتی مناسب خارج از زمین بازی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انواع تجهیزات مورد استفاده در ورزشگاه ها

در نظر داشته باشید ورزشگاه ها به دلیل وسعت بسیار بالایی که دارند، باید با دوربینهای مداربسته خاص و قدذتمند جهیز شود و اصلا نصب دوربینهای مداربسته با وضوح پایین و بدون قابلیت ویژه تقریبا بی معناست.

آنچه که در تبلیغات هایک ویژن با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب اماکن ورزشی است، مطرح می شود، داشتن یک دوربین مداربسته PTZ با وضوح تصویر 24 مگاپیکسل است:

  • DS-2CD6A64F-IHS/NFC

این دوربین مداربسته دارای سه عدد لنز 8 مگاپیکسلی است که در مجموع 24 مگاپیکسل محسوب می شود. این دوربین مداربسته توانایی ثبت تصاویر به صورت پاناروما را دارند و می توانند با وسعت بسیار بالا، گستره عظیمی از ورزشگاه را پوشش دهد. این دوربین مداربسته دارای 8 کیلوگرم سنگینی است و معمولا روی دکل های قوی نصب می شوند. این دوربینهای مداربسته اصطلاحا رباتهای کوچکی هستند که دارای قدرت تجزیه و تحلیل و رفتارهای بسیار زیادی هستند. در ادامه این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب اماکن ورزشی موارد متفاوت این دوربین مداربسته را بررسی می کنیم:

  • دارای قابلیت فشرده سازی اطلاعات H.265
  • دارای دید در شب 50 متر مربع
  • دارای مقاومت IP66
  • قابلیت تشخیص چهره
  • دارای قابلیت WDR

در حال حاضر این دوربین مداربسته در خارج از کشور و از سوی باشگاه آژاکس مورد اسفاده قرار می گیرد و هنوز برنامه ای برای ورود آن به کشور وجود ندارد. این مقاله صرفا آگاهی شما از محصولات روز دنیا را بالا می برد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب اماکن ورزشی استفاده لازم را برده باشید.